O produkcie

Dlaczego ADOS?

Oceniaj usługi

Podziel się z nami swoją opinią na temat jakości usług, których jesteś odbiorcą

Zgarniaj nagrody, promocje i kupony

Za oceny zgarniaj punkty, które możesz wymieniać na promocje, kupony lub zniżki. Osiągaj coraz wyższe poziomy, aby odblokować kolejne nagrody.

Rosnąca jakość usług

Dzięki interakcji, komunikacji i dzieleniu się spostrzeżeniami klient wpływa na bezpośrednio na jakość usług danej marki

System ocen i nagród

Aplikacja Ados to innowacja w podejściu do pracy tajemniczego klienta. Każdy posiadający smartfon może nim zostać! Aplikacja pozwala na ocenę usług w obiektach partnerów, a zgodnie z założeniami zawiera elementy takie jak: 3 poziomy oceny: na wejściu, w trakcie, po zakończeniu, przyjazny i intuicyjny system ‘buźkowy’, dodatkowo opcjonalne okno tekstowe na wolną wypowiedź/komentarz użytkownika, aplikacja jest ogólnodostępna do pobrania w Google Play. Największa zaletą jest złożony system grywalizacji i możliwość zdobywania wielu ciekawych nagród i rabatów w wybranych sklepach partnerskich. Wypróbuj już dziś i zacznij oceniać sklepy, które i tak odwiedzasz!

Ekran startowy

Aplikacja oceny jakości usług ADOS

Pełna personalizacja

Dzięki rozbudowanej gamie opcji spersonalizuj aplikację na swoje potrzeby

Dane z lokalizacji

Pozyskiwanie danych o możliwych sklepach w Twojej okolicy na podstawie lokalizacji

Responsywna

Aplikacja w pełni responsywna, niezależnie od położenia telefonu

Facebook login

Możliwość logowania się dzięki mediom społecznościowym

Statystyki

Statystyki, jakie jesteś w stanie uzyskać dzięki wykorzystaniu naszej aplikacji do oceny jakości świadczonych usług w Twojej firmie.

Zadowoleni klienci

Procent zadowolonych klientów z jakości usług w podziale na miasta.

Zadowolonych klientów

Tylko 73% klientów jest zadowolona z jakości odbieranej usługi. Dowiedz się co możesz poprawić w swojej firmie prosto od niezadowolonego odbiorcy.

Klientów zmienia opinię z pozytywnej na negatywną

Aż 23% klientów ocenia pozytywnie usługę w trakcie jej trwania, natomiast po zakończeniu usługi zmienia opinie na negatywną. Dowiedz się, jaka jest tego przyczyna.

Klientów poleca usługodawcę

Tylko 53% klientów jest zadowolona z jakości usługi na tyle, aby polecić ją swoim znajomym.

Wysoka jakość rozwiązania

Wszystko czego potrzebujesz

Dane w czasie rzeczywistym

Ceniona przez użytkowników

W pełni responsywna

Łatwa w obsłudze